نام: سيدنعمت اله
نام خانوادگی: حسینی اصل (کباره)
نام پدر: سيدحسين
تاریخ تولد: 1344/06/06
تاریخ شهادت: 1361/08/11
محل شهادت:  موسیان
نام عملیات: عملیات محرم

استان: مازندران
شهرستان: نكا
بخش/شهر: مركزي
دهستان: پي رجه
آبادی: سه كيله

نام گلزار: سه كيله

محل تولد : نکا روستای سه کیله

محل دفن : حسینیه ومسجد روستای سه کیله


شهید سید نعمت الله از خانواده روحانیت ودر محیط زندگی محروم ولی سرشار از معنویت وولایت درسال 1344شمسی چشم به جهان گشود ودر سن 6 سالگی نزد پدر بزرگش حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حسینی اصل یکی از روحانیون خوش نام روستای بادابسر هزار جریب نکا که عمر بابرکت خود را صرف تعلیم وترویج قرآن واسلام نموده بود به خواندن قرآن مشغول وحدود کمتر از یکسال تمامی قرآن را فرا گرفت واز تلاوت آن بسیار خوشحال بود وبه سن 7 سالگی که رسید به مدرسه رفت ودوره ابتدائی را درروستا به پایان رساند اما بدلیل نداشتن دوره راهنمایی درروستا همانند دیگر دانش آموزان محل به ناچار ترک تحصیل نموده ومجدداً همراه با کار دوره راهنمایی را درمدرسه شبانه ادامه تحصیل داد تااینکه انقلاب اسلامی به رهبری نادره دوران ، فقیه وارسته وعارف مجاهد حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید او همانند یک پروانه دور شمع وجود انقلاب می گردید وبا منحرفین درمبارزه بود که نمونه آن درگیری با گروه های طرفدار بنی صدر درمنطقه زبان زد دوستان واهالی می باشد ایشان با شروع جنگ به مدت 4 ماه به صورت بسیجی درکردستان باضد انقلابیون کوردل به مبارزه پرداخت .

عشق ایشان به حضور درجبهه ومیدان نبرد وخدمت به انقلاب اسلامی باعث شد تا به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآید وخدمت دراین لباس را یک افتخار می دانست اما بعد از مدتی حضور در پشت جبهه ایشان را قانع نکرد بصورت داوطلبانه از طریق سپاه درخواست رفتن به جبهه را می نماید وتقاضای وی پذیرفته می شود و2روز مانده به ماه محرم همراه یک گروه از برادران سپاه وبسیج عازم جبهه می شوند وسرانجام درعملیات محرم درجبهه موسیان بعد از ساعت ها نبرد با کفار بعثی درراه حسین مکتب روبخش اسلام وخط سرخ شهادت درمورخ 11/8/1361 به افتخار شهادت نائل گردید .چه عمر کوتاهی ولی بسیار با برکت وتوام با عزت داشت .


وصیت نامه پاسدار شهید سید نعمت الله (کباره) حسینی اصل

 

( بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد )

دورد بر امام امت ودرورد بر رزمندگان جبهه های حق علیه باطل وسلام بر امت رزمنده ایران که با ایثار جان ومال این انقلاب را تداوم می بخشند . من از امت رزمنده ایران می خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند وهیچ وقت امام را تنها نگذارند انسان به هر مقامی که برسد اگر آن مقام برای رضای خدا وبرای خاطر راه الله نباشد همیشه پیش وجدانش وپیش همه افراد خجل وناراحت است پدر ومادرم برای من هرگز ناراحتی نکنید مبادا اگر من شهید شدم برای من گریه کنید

 

من افتخار می کنم که راه خط سرخ حسین را درپیش گرفتم هرگز برادرانم را حرف دلسردی نزنید آنها را پرورش دهید آنها نهال انقلاب وادامه دهنده راه من هستند من بعنوان یک پاسدار هرچند که لیاقت وشایستگی این را ندارم که بتوانم جمله ای درباره نصیحت به ملت عرض کنم ای امت هیچ وقت امام این قلب تپنده امت را تنها نگذارید این رزمندگانی که درجبهه ها مشغول نبرد با آمریکا ودست نشانده او صدام هستند دعا بجان آنها کنید .

 

از تمام فامیلان تقاضا دارم که اگر من شهید شدم برای من گریه نکنند. از شما پدر عزیزم تقاضا دارم کهمرا درحیات تکیه روستای سه کیله دفن نمائید . وبرای من ناراحت نباشید شفارش دیگری ندارم .

 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار . والسلام