جانباز شهید مهدی فلاح - روستاي ارزک- نكا
شهید مهدی فلاح در سال 1346 در خانواده مقید و
مذهبی در روستای ازرک از توابع شهرستان نکا دیده به جهان گشود.تحصیلات
ابتدایی و راهنمایی را در همان جا به پایان رسانید و از انجایی که جنگ
تحمیلی آغاز شد ،ایشان برای اولین بار در تاریخ ١٣۶٣/١/۶ به منطقه جنگی
جنوب کشور (جزیره مجنون) اعزام شدند و در این اعزام بود که از ناحیه گلو،
دست، پا و شکم مجروح شیمیایی شدند وبه درجه والای جانبازی نائل آمدند
وسرنجام پس از تحمل سالها درد و رنج عوارض مواد رادیو اکتیو ، در تاریخ
١٣٨٧/۶/١٣ و در ایام ماه مبارک رمضان به دیار حق شتافت.
+ نوشته شده در بیست و پنجم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 3:32 PM توسط :: Super User ::
|