بــــــــسم رب الشـــــــهدا و الصـــــــدیقین

نام: علي بابا
نام خانوادگی: عباسي اطرابي
نام پدر: حرمت اللهمحمد
تاریخ تولد: 1343/06/07
تاریخ شهادت: 1361/02/10
محل شهادت: خوزستان - خرمشهر
نام عملیات:

استان: مازندران
شهرستان: نكا
بخش/شهر: مركزي
دهستان: قره طغان
آبادی: اطرب
نام گلزار: اطرب


وصیتنامه شهید علی بابا عباسی
رسول اكرم (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمايند:« من مات بلا وصيه کم مات بالجاهيله» يعني هر کس بدون وصيت بميرد چنان است که به جاهليت مرده است

اینجانب علی بابا عباسی فرزند حرمت الله عباسی ساکن نکا قریه اطرب وصی شرعی و قانونی را قرار داده ام پدر را ناظر قرار داده ام . مادرم ان شاالله به وصیتم عمل کند محل دفن قریه اطرب در کنار برادر شهید نبی الله سیه چهره..بدهکاری ندارم.طلبکاری ندارم.من چهار سال اول جوانی کمتر به نماز و روزه اهمیت میدادم.از پدرم میخواهم نماز و روزه مرا بدهد.

در قسمت اول وصیتنامه ام از همه ی برادران حزب الهی میخواهم که امام را تنها نگذارند.حتما در نماز جمعه شرکت کنند.منافقین و ضد انقلاب را سرکوب کنند و همیشه گوش به فرمان امام امت باشند.قران و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را بخوانند و همیشه یار و یاور اسلام و راه امام امت خمینی بت شکن که همان را اسلام است ادامه دهید خداوند توفیق عبادت و بندگی به همه ی ما و شما عنایت کند
و به دوستان حزب الهی و مومن خود سفارش میکنم که دین خود را نسبت به اسلام و امام امت و ملت شهید پرور ادا کنند زیرا افتخاری برای مسلمانان بهتر از شهادت نیست.
قسمت دوم وصیتنامه ام پیام من به مادرم.مادر درود بر توکه به من راه امام حسین را اموختی و در مجالس روضه خوانی که توسط روحانیون خوانده میشود به من شیر خوراندی و عشق حسین همراه با شهادتش در خون من عجین شده که به تو پیام دادم..مادر مبادا در شهادتم اشک شوق سر دهی زیرا چون تو مادری همانند زینب باید رسالت خون شهید را با صبر و استقامت بیش از حد حفظ کنی تا مبادا اشک شوق چشمان تو را دشمن گریه بپندارد.
قسمت سوم به خواهر،امیدوارم که خواهری زینبی باشی و زینب وار به مبارزه ادامه دهی و شیون نکنی..به دوستانم سفارش میکنم که مراسم ترحیم را هرچه خلاصه تر و ساده تر برگذار کنند که بعد از شهادتم مادرم باید زینب وار که پیام شهیدان کربلا را به گوش تاریخ رساند انچنان صبور و شکیباباش تا صبرت دل دشمن را به درد اورد و هرگز شیون نکنی
قسمت چهارم پیام به پدر رنجیده ام،گرچه به ظاهر فراق فرزند ان هم جوان بر پدر مشکل است..زیرا امام حسین ع هنگامی که خبر شهادت علی اکبرش را شنید به بالین جوانش حاظر شد و فرمود. « علی الدنیا بعدک العفا … » بعد از دست دادن جوانی مثل تو زندگی برای پدرت سخت است ولی باز تاریخ امام حسین را انچنان صبور و بردبار نشان میدهد که از صبر امام حسین ع ملائکه ی اسمان به تعجب در امدند و رهبر کبیر انقلاب که در شهادت فرزندش ایت الله شهید حاجی اقا مصطفی خمینی فرمود: از الطاف خفیه الهی است توهم خدا را شکر کن که با زحمات طاقت فرسای چندین ساله ات فرزندی موحد در راه خدا قربانی دادی و حسین وار بگو خدایا این جوان قربانی شده در راه تو و اسلامت را ازمن بپذیر.
و تو ای برادر جان،یقینا برادر ما بر اساس اسلام و قران و انگونه برادری است که ابوالفضل عباس در  صحنه های نبرد عاشورا فتوت و جوانمردی و غیرت و پیاده نمودن اهداف امام حسین ع را با تمام قوا برای پیشبرد اسلام تا انجا کوشید که دست توانایش را داد ولی باز فرمود: گرچه دست در بدن ندارم ولی باز با دندانم به خواست فرزندان امام حسین ع میکوشم که جواب مثبت بدهم و تو برادر مانند ابلفضل عباس با وفا باشی و راهی را که من انتخاب کردم انتخاب کنی.والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
خدایا خدایا این انقلاب ما را به انقلاب مهدی ع متصل بگردان


       پيامك گروه ۰۹۳۹ ۱۹۲۲۱۱۳

.:: اين پست از شهید بزرگوار نياز به متن زندگينامه و عکس دارد لطفا كمك كنيد ::.

╗═══════════════ ೋ═════════════╔
      شـــادی روح امــــام و شــــهـــــدا صـــــلـــــوات   

╝═════ الّـلـهُـمَّ صَـلِّ عَـلـی مُـحَـمَّـد وَآلِ مُـحَـمَّـد وَ عَـجِّـل فَـرَجَـهُـم ═════╚